Wersja obowiązująca z dnia

Inspektor (Etatów: 1 )

Informacje dodatkowe:

OGŁOSZENIE O NABORZE NR 4/2024

Na podstawie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U.  z 2024 r., poz. 1135) Starosta Ostródzki ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:

Inspektora w Wydziale Administracji Nadzoru i Kadr

Wymiar etatu: 1 pełny etat
Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Ostródzie, ul. Jana III Sobieskiego 5, 14 – 100 Ostróda.

  1. Wymagania niezbędne:
    1. Obywatelstwo polskie.
    2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
    3. Osoba, która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
    4. Cieszy się nieposzlakowaną opinią.
    5. Wykształcenie wyższe z zakresu marketingu.
    6. Co najmniej 3 letni staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego.
    7. Biegła znajomość obsługi komputera (MS – Office), programów do projektowania graficznego: CorelDRAW i Canva oraz znajomość Systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją.
  2. Wymagania dodatkowe:
    1. Znajomość:
      • przepisów dotyczących funkcjonowania samorządu terytorialnego,
      • ustawy z dnia 25 czerwca 1999 r. o Polskiej Organizacji Turystycznej,
      • ustawy z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych,
      • ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych,
      • ustawy z dnia 26 stycznia 1984 r. prawo prasowe,
      • ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych,
      • ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
    2. Komunikatywność, samodzielność i dyspozycyjność.
    3. Umiejętność pracy w zespole oraz radzenie sobie w sytuacjach stresowych.
  3. Zakres wykonywanych zadań:
    1. Współdziałanie przy organizacji imprez promujących powiat i samorząd powiatowy, kampanii promocyjnych, informacyjnych i społecznych z udziałem powiatu.
    2. Realizacja zadań promocyjnych wynikających z obowiązujących powiat dokumentów strategicznych.
    3. Współdziałanie w zakresie administrowania i aktualizacji powiatowej strony internetowej                     
    4. (e-marketing), a w tym:
      • tworzenie, zbieranie i selekcjonowanie informacji dla potrzeb serwisu www,
      • administrowanie serwisem informacyjnym na stronie,
      • publikacja komunikatów i fotografii.
    5. Wykonywanie czynności związanych z przygotowywaniem materiałów i artykułów promocyjnych oraz prowadzenie ich ewidencji i dystrybucji. Inwentaryzacja stanów magazynowych.
    6. Współdziałanie w zakresie obsługi informacyjnej stoiska promocyjnego powiatu oraz spotkań tematycznych promujących powiat w kraju i za granicą.
    7. Projektowanie zaproszeń, plakatów, wizytówek i banerów.
    8. Wykonywanie czynności związanych z organizacją współpracy zagranicznej powiatu.
    9. Prowadzenie spraw związanych z udostępnianiem herbu i flagi powiatu.
  4. Informacja o warunkach pracy:
    Praca biurowa, indywidualna, wymaga umiejętnego współdziałania z innymi, wykonywana w pomieszczeniach biurowych, związana z obsługą interesantów, w poniedziałki od 8:00 – 16:00, wtorek – piątek w godzinach  7:00-15:00, sporadycznie poza normalnymi godzinami pracy w tygodniu.
    Pracownik wykonuje zadania określone przez przełożonego.
  5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie  przekracza 6% ogółu zatrudnionych.
  6. Wymagane dokumenty:
    1. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
    2. Życiorys ( cv ).
    3. List motywacyjny.
    4. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kompetencje zawodowe.
    5. Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia).
    6. Własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata:
      o posiadaniu zdolności do czynności prawnych, o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o niekaralności.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: życiorys (cv) i list motywacyjny powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych  i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL), ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781), ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 1135)  oraz ustawą z dnia 26 czerwca 1974 r.  – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1465 z późn. zm.).

Oferty należy składać w formie pisemnej do sekretariatu Starostwa Powiatowego w Ostródzie ul. Jana III Sobieskiego 5 pok. Nr 218 lub przesłać listem, w terminie do 08 października 2024 r. do godziny 14:00.

Rozpatrzeniu nie będą podlegały oferty złożone po terminie, niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu oraz oferty, które nie zawierają kompletu wymaganych dokumentów i podpisów pod listem motywacyjnym i pod oświadczeniami.
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do naboru oraz kandydatów nie spełniających wymagań określonych w ogłoszeniu mogą być odebrane w ciągu miesiąca od daty upowszechnienia informacji o wyniku naboru.
W przypadku nieodebrania – zostaną zniszczone.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.powiat.ostroda.pl oraz na tablicy informacyjnej w Starostwie Powiatowym w Ostródzie  przy ul. Jana III Sobieskiego 5.

 

Ostróda, dnia  25 września 2024 r.

Załączniki

Treść ogłoszenia

Wynik ogłoszenia